Wszyscy wiemy, że w naszym otoczeniu znajdują się  przedmioty  trójwymiarowe czyli  bryły. Kostkę do gry w języku matematyki nazywamy  sześcianem, książkę - prostopadłościanem, a szklankę - walcem. A co się stanie, jeśli zaczniemy je obracać? Jakie ślady zostawią na powierzchni? Na te wszystkie pytania  uczniowie próbowali odpowiedzieć na kolejnych zajęciach projektu wykonując różne doświadczenia, zagadki i zadania. W czasie zajęć  poznali różne figury przestrzenne, ich właściwości oraz nauczyli się je rozpoznawać w najbliższym otoczeniu. Uczniowie pracując w grupach tworzyli wybrane bryły z gotowych siatek. Rozwiązując różne zabawne łamigłówki uczyli się wnioskowania i logicznego myślenia oraz ich zastosowaniu w codziennym życiu. Wcielali się w role detektywów, by wspólnie rozwiązywać zagadki i czerpać radość i satysfakcję z własnych sukcesów.
 
20230223_100655.jpg 20230223_100802.jpg 20230223_100932.jpg

20230223_100935.jpg 20230223_101005.jpg 20230223_101051.jpg

20230223_102617.jpg 20230223_103130.jpg 20230223_103141.jpg

20230223_103252.jpg 20230223_103303.jpg 20230223_103536.jpg

20230223_105358.jpg